24 Mayıs 2018 Perşembe

Gecen sene yazin ilk 50 sayfasindan sonra yarim biraktim kitabi. Zamanlamasi kotuydu sanirim. Ama simdi nasil birakmisim diye dusunuyorum
Baslarda ne anlatiyor nasil girdik diye dusunurken sayfalar ilerledikce o aralarda kalmis sozler cumleler icime icime isledi. Hele o beyitler donup tekrar tekrar okudum. Ayni yerleri iki kez kaydettim. Beni bu kadar etkileyen nadir kitaplardan birisi oldu. Iyi ki okumusum 🤗📚💐 Taht-ı Süleyman'da bir Settarhan ...
#alıntı 🌹Seni kirpiklerimle öldürürüm diyen yâr
Aman sakın durmasın öldürürse öldürsün 🌱Ezel meclisinde benim kavlim seninleyken sen başkası ile mi kavilleştin? Ben elimi sana uzatırken sen elini başkasina mı verdin? Herkes kendi kalbini icini bilir; ben aşkın hatırıyla geldim sana,sen hayâsızlıkla gittin. Öyleyse Azam hainsin. 🌱Sen öyle çağırmasan ben böyle gelmezdim. Ben böyle çağırmasam sen öyle gelmezdin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder